heybunny

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여기서 만나는 뉴스레터

뉴스레터는 단순히 읽는 행위만으로 끝나지 않는 특성을 가지고 있습니다. 우리는 뉴스레터를 읽으며 음악을 듣거나 커피를 마시고, 뉴스레터에서 소개한 공간을 직접 방문하곤 합니다. 이제 뉴스레터는 라이프스타일이 되고, 라이프스타일은 뉴스레터가 되어 가고 있습니다. 사람들은 전시장 안에서 각자의 취향을 공유하고, 그 과정에서 서로에게 새로운 취향을 선물할 것입니다. 이처럼 취향을 발견하고 공유하는 경험 자체가 핵심이 되는 공간을 마련하고자 합니다.

A newsletter is not just about reading: we enjoy it with music and coffee, and even visit the spaces featured in them. Newsletters have become a part of our lifestyle that enrich our lives. By sharing interests, people can invite each other to new tastes and experiences. We're all about creating a space where everyone can fully explore and share their interests and passions.