김한표
Kim Hanpyo
김한표
Kim Hanpyo
넘브 아카이브는 디지털 & 오프라인 디톡스를 제안한다.
제품 대부분을 3D 프린팅 1:1 주문생산을 통해 재고 과잉을 예방하여 브랜드가 환경에 미치는 영향을 최소화한다.
많은 사람들이 지나치게 자극적인 콘텐츠와 충동적 소비를 통해 점차 진실한 행복과 자신의 정체성을 잃어버린다.
그리고 고자극 요소들에 길들어 버린 탓에 되려 일상 속 무감각함을 느끼곤 한다.
넘브 아카이브는 이러한 무감각함을 경계하며, 제품과 콘텐츠를 통해 이를 해독하기 위한 여정을 고객과 함께 밟아나간다.
Numb Archive proposes digital & offline detox.
Many people gradually lose true happiness and their identity through overly stimulating content and impulsive consumption. Consequently, they often feel numb in their daily lives, accustomed to high-stimulation elements. Numb Archive aims to caution against this numbness, embarking on a journey with customers to detoxify through its products.